17 juni - slut som artist

2013-06-17 @ 22:00:19
1. I'm drunk, I suppose
Jaja, jag förstår om ni tyckte rubriken till senaste inlägget var dramatisk - men jag är verkligen helt slut fortfarande. Nu beror det dock på att jag har så mycket att göra och stressar ner mig totalt. Förstår inte hur jag ska överleva denna veckan?! Det är bara måndag och hela veckan är redan upplanerad. Hur tråkigt som helst. Eller ja - hade massa kul planerat, sen var jag på Folkuniversitetet idag igen på uppdrag av AF och ska tydligen spendera fyra dagar i veckan där... IGEN. Hela sommaren. Förutom när jag jobbar. Precis som förra året. Helvete AF, har ni inte nåt bättre upplägg? Hopplöst att man ska behöva göra om samma saker trots att man arbetar.
 
Så ja, hade planerat att ha en lugn morgon med kanske en timmes möte på folkis och sen dra till pappa för lite övningskörning och teoriplugg innan föräldrakursen i eftermiddag, men det sket sig ju. Så resten av veckan ska jag roa mig med att:

- plugga teori
- fördriva värdelös tid på Folkis
- ha körlektion
- besöka barnmorskan
- gå på studiebesök på BHC (barnahälsovården)
- hälsa på hos mamma och lämna en klänning innan midsommar
- fira midsommar
- andas

Blä. Jag återkommer.
 
 
Nu ska jag ta mig en sup äcklig vätskebindande tarm-medicin som smakar sötsliskig sirap att sova på så jag slipper den förbannade graviditetsförstoppningen som man tydligen ska behöva dras med. / mvh fröken fräken
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0