19 juni - gravidhjärnan

2013-06-19 @ 21:42:29
1. I'm drunk, I suppose
Saker jag glömt idag:

- mat i kylskåpet hos mamma. Kom på detta när jag gått halvvägs till bussen. Och eftersom jag numera bytt ut mina vanliga raska steg mot en något långsammare vaggning, så innebar detta att jag missade bussen hem.
OCH JA, det var nödvändigt att vända tillbaka för 1) det handlade om grillad kyckling och potatissallad, och 2) jag hade lovat mannen middag.
 
- min jacka. Även denna hos mamma. Kom dock inte på detta förrän jag redan var inne i stan, får väl klara av detta regniga veckoslut utan min nitpimpade älskling.
 
 


Felix vräkte ut sig på ryggen idag när solen tittade fram lite, och så låg han sådär i typ en kvart och bara spann med framtassarna rakt ut i luften. Mimmi skymtar inne i busken, hon surade däremot.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0