2 juni - somrig söndag

2013-06-02 @ 19:04:51
1. I'm drunk, I suppose
Och så klev vi in i juni, och det är idag exakt tre månader kvar tills den lille plutten i magen är beräknad till att titta ut. Tre månader. Förstå grejen. Har alltså varit gravid i ett halvår, herregud och det är först nu jag börjar känna mig preggo...
 
Denna helgen har det arbetats fredag och lördag, och idag har jag varit på min fina kusins bal och fotograferat lite. Bilderna har jag däremot inte lagt över än så dem bjuder jag på en annan gång! Dagen till ära klädde jag upp mig i svart långklänning, håret gick åt helvete redan när jag klev utanför dörren pga fuktig väderlek men det är sånt man får ta som självlockig. Att min hårfärg är som ett annat spektakel tog lite på min självkänsla idag också när man såg alla perfekta människor, men får trösta mig med att de flesta kommer ha fläckiga kostymer och rufsigt hår med dräggiga uppseenden om några timmar när de fått i sig några drinkar, HEHE. *SkAdEgLaD*
 
Sen dök Madde upp som en liten tomte från ingenstans, och så stötte jag på gamla kompisar osv och sen tappade jag bort min släkt så då gick jag och Maddson och tog en glass innan jag åkte hem. Nu tampas jag med halsbränna och borde gå och köpa toalettpapper såvida vi inte känner för att leva lite "wild and crazy" tills imorgon. Men det känner vi inte för. Vill gärna torka mig med toapapper. Alternativt pengar men är ju tyvärr inte miljonär!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0