20 juni - en lista

2013-06-20 @ 16:49:00
1. I'm drunk, I suppose

Vilken dag är det idag?
Torsdag! Och imorgon är det regndag. Midsommar alltså.

 

Om du var en emoji vilken skulle du vara då?
Känner att jag kan identifiera mig med denna:

 

Vad ska du göra ikväll?
Plugga lite körkortsteori.
HAHA okej lär ligga i sängen och kolla Paradise Hotel istället.

 

Säg två bra uttryck:
Nej

 

Vad blir du glad av få höra att du är?
Blir alltid lika glad när folk liknar mig vid Megan Fox. Antal gånger det hänt: 0

 

Visa en bild du inte minns ha tagits:

Ytterst tveksam målning.

 


Vem saknar du?

Diva-kissen :(((((
 


En bild på något som är asbra att ha:


Toalettpapper. Har alltid med mig det i väskan. Om man t.ex behöver snyta sig.
 

 

En outfit som är ovanlig för dig att ha på dig:

 

 

Vad är du bra på?
Att skjuta upp saker!

 

Vad vill du ha?
En säker framtid.

 

Vad tycker du är roligt?
När Christopher härmar mig när jag en gång sa något om arton potatisar i kylskåpet, enligt honom har ja tydligen dubbelhaka som kom fram lite extra den gången. Hans imitation är oslagbar. Slutar aldrig skratta.

 

Vad är du dålig på?
Jag grubblar alldeles för mycket. Borde ta saker mer som det kommer. Och sen är jag rätt dålig på att sätta i en ny rulle toalettpapper efter mig om jag har tagit det sista.

 

Vad tänker du baka i veckan?
PAJ. Helvete så god paj jag ska baka!



Hur ser du ut när du är nyvaken?

 

Vem är du kär i just nu?
Christopher! Och kanske lite i jordgubbar.

 

Vad var det första du snodde?
Det var en ring från en kompis i lågstadiet - vågar ju dock inte säga vem, för jag har mått dåligt över detta ända sen dess. Har aldrig varit någon som stulit saker. Aldrig ens snattat. Tror detta är det enda jag någonsin stulit från någon. Det var dock ingen nära vän varken då eller nu så är väl kanske inte värsta grejen, MEN ÄNDÅ.

 

En bild då du dricker alkohol:


Första festen där jag drack alkohol ever. Nyår 08/09, ettan i gymnasiet med nya kompisar. Var ju dock inte så värst i gasen som bilden utstrålar!
 

HÄR, däremot. Två månader senare, februari -09. Men då gick vi på de starka grejerna, jag och Frida delade på en flaska billig vodka + Fanta Tropic denna kvällen och det var första gången det susade till i huvudet.


Vad har du tänkt göra länge men ej gjort?
Gå och laga mat. Men den här listan tog ju ap-lång tid!
 

Vad bävar du inför?
ALLT. Nästan. Eller nä.

 

Vad händer i helgen?
Regn?! :))))

 

Är listan slut?
Definititivt!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0