20 juni - slappardagen

2013-06-20 @ 15:00:52
1. I'm drunk, I suppose
Borde prioritera en ny strömsladd till min dator. Min nuvarande glappar som fan så jag har löst det med maskeringstejp så länge, men det håller ju bara ett tag innan man får göra om det. Och jag vill INTE köpa en ny. För en ny sladdjävel kostar 500 spänn - känns surt att behöva ta av mina sparpengar som ska gå till bebisen, flytten till lägenheten osv för att köpa en ny sladd till datorn. Även att jag vet att det bara är en tidsfråga innan den slutar funka helt. AJA den dagen den sorgen!
 
Idag är det ialla fall torsdag, och det är dagen innan midsommar. Vi har absolut NOLL planerat detta året, haha när blev vi pensionärer?! Till och med min pappa ska iväg liksom. Men ja, jag är ju gravid och Christopher är småsjuk och har varit hela veckan. Fast jag tror ju snarare han har fått nån allergi... Så idag hade jag tänkt städa lite och sådär inför imorgon, men jag orkar fan inte. Har varit så mycket denna veckan att jag förtjänar lite chillande, det ska bli skönt att bara vara hemma imorgon!

Random arkivbild som jag sparat sen 2011 "för den kanske kommer till användning", haha jaa 2 år senare..

Planerar mat inför imorgon istället. Hade jag fått välja så hade jag kört på det klassiska sill med färskpotatis, gräddfil och gräslök (FÖR DET ÄR DET GODASTE MAN KAN ÄTA TYP), men mannen råkar avsky sill så vi får väl göra fläskfilé... Ska demonstrera och göra jordgubb-och rabarberpaj istället. Ska äta hela dagen imorgon.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0