24 juni - saker som fått mig att fnissa idag

2013-06-24 @ 22:16:52
1. I'm drunk, I suppose
1) När det klev in en tysk på fiket som försökte göra sig förstådd på knackig engelska och mycket tyska, det gick inget vidare trots att jag försökte föklara att jag inte pratar tyska. Till slut stod vi bara och skrattade åt hela situationen. Han köpte en macka ialla fall som han tyckte var "sehr gut!" så jag antar att han blev nöjd.
 
2) Özz Nujen. Skrattar som en tok nu när jag hör att mannen tittar på hans senaste show.

3) När jag till slut fick mannen att gå till affären med all pant vi samlat på oss i hundra år. Till slut gick det inte ens att öppna skåpet under diskbänken eller ens byta påse i sophinken utan att det trillade ut massa flaskor... Var en syn att se mannen släpa sig iväg med alla kassar och sen stå och irritera sig på burk-maskinen som var slö.
 
 
 
Nej hörrni, jag är skittrött i kroppen ikväll så ska snart sova. Behöver hoppa in en snabb sväng i duschen och spola av mig också, helvete vad svettigt det blir nere på fiket nu med kaffekannor, diskmaskinen och stekbord som står och ångar! Imorgon ska jag ringa till veterinären också tror jag, Figge-stackaren har problem med prutten så lika bra att åka dit så de får slå ett getöga innan det eventuellt blir värre. Zhantos svansproblem har däremot försvunnit, tack för det!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0