27 juni - mör

2013-06-27 @ 20:44:26
1. I'm drunk, I suppose
Jag vet inte om det är för att jag är hormonell och tycker lite extra synd om mig själv ibland, eller om det faktiskt bara är så att jag ÄR tröttare pga graviditeten - men efter att ha varit igång varje dag denna veckan och gjort något så känner jag mig lagom mör och seg i kroppen. Jag är dessutom den där sortens människa som behöver minst 7-8 timmars sömn på en natt för att ens kunna fungera, och tack vare vår fyllegranne som skulle spela musik hela natten fram till kl 07 mellan mån-tis, så fick jag bara 3 timmars sömn.... Vilket resulterade i att det sabbat alla veckans dagar. Det måste vara pga det.
(och bara för jag tar upp fyllegrannen så satte han precis igång sin musik IGEN och sekunderna efteråt hördes det välbekanta ljudet av när någon knäpper en bärs....)
 
Ska bli jävligt skönt med helg faktiskt.
 


Ägg-och pannbiffsmörgås på jobbet, det är gott som fan! Men min absoluta favorit är den med lax... Får ju tyvärr inte äta den nu när jag är gravid. Dreglar varje dag...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0