29 juni - börjar helgen med att däcka

2013-06-29 @ 09:15:23
1. I'm drunk, I suppose
Var nog liiite tröttare igår än jag ville erkänna. Somnade innan kl 22 ovanpå sängen, med kläderna på och en tröja som täcke. Vaknade nästa gång vid kl 02 när mannen skulle krypa ner - då hade han låtit mig sova sådär nästan hela natten HAHA?! Blev skitsur först. Sen tänkte jag efter lite och insåg att jag nog hade blivit lika arg om han kommit och väckt mig och sagt att jag skulle bädda ner mig ordentligt, såatteee... Jag är ingen lätt kvinna numera.
 
Och idag borde jag egentligen diska och ägna mig åt lite körkortsteori, men mannen ska iväg så jag tänkte dra hem till pappa en sväng och förhoppningsvis få lite skojig mat. Vill köra lite också men vi får väl se hur det blir!





Igår eftermiddag var jag på stan med mamma! Ååh:ade oss över bebiskläder, jag handlade billig duschcreme på Rusta och införskaffade en bambuspaljé till mannens jäkla klängväxter som måste planteras om NU innan de dör. Bebis vinkade hej också!
 

Kommentarer
Postat av: ellia

GUD SÅ FIN MAGE!!!
*psssss* nästa vecka kan du vänta dig ett paket på posten :D

Svar: MEN AWWW, hur söt är inte du?! :'D <3
Amanda

2013-07-02 @ 06:16:52
URL: http://www.itsmellslikeemo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0