7 juni - en lista såhär innan läggdags

2013-06-07 @ 23:57:43
1. I'm drunk, I suppose
Vad heter du?
Amäända päända.
Vad har du på dig?
Mjukisshorts (som nu sitter så jävla bra i röven pga viktuppgången woho!) och gammal hemma-skrutt-linne.
Ögonfärg? :

Spelar du något instrument?

Tyvärr inte, gjorde halvhjärtade försök med gitarr för nåt år sen. Gav upp.
Dina första tankar när du vaknar?
"Vad är klockan..?!" och sen "Undrar vad som hänt på Twitter... Och Instagram... Och Fejsbukk.."
Vart befinner du dig just nu?
I soff/sängen. Ska bli så förbannat skönt att kunna sitta vid t.ex ett KÖKSBORD sen i augusti när vi flyttar.
Biter du på naglarna?
Slutade för flera år sen!
Vad har du för färg på trosorna/kalsongerna?
Helt vanliga hipsterstjosan i blå/grön leo på framsidan och grön spets på asset. Ett av de fåtal jag fortfarande kan ha, HAHA känns helt overkligt att jag plötsligt har en rumpa
Är du singel?
Höhö NEJ
 
 
Vem är snyggast?
Snubbidoo och Damon i Vampire Diaries. OBSERVERA bara karaktären, tycker inte Ian Somerhalder är lika snygg privat
Vem vet mest om dig?
Mannen och Gud
Vad vill du ha just nu?
En billig barnvagn, en billig soffa, 100 miljoner på kontot, färska jordgubbar, katter som inte kräks och kissar på mattorna samt tar sönder massa skit när man lämnar dem ensamma hemma i ett dygn
Rädd för?
Att vara ute ensam när det är mörkt pga otäcka män, äckliga saker som att rensa avlopp och att hitta insekter på ställen man inte vill hitta dem.
McDonalds eller Burgerking?
Kung Börje. Har fortfarande inte smakat deras varma chokladkaka-grej, MÅSTE MEN BLIR ALLTID SÅ MÄTT?!
Sjunger du?
Så bra att jag och mannen blev ovänner i början av vårt förhållande om vem som kunnde sjunga. Ingen vann.
Vill du gifta dig?
Skulle faktiskt vara jättekul, men jag känner att det inte är det viktigaste. Är åtminstone förlovad - sen om man vill ta slutsteget i framtiden får vi väl se.
 

Kommer du överens med dina föräldrar?
Faktiskt bara ibland - kan ha väldigt hetsiga gräl med båda mina päron (oftast jag som hetsar hiho) men det brukar alltid lösa sig med några dagars tystnad så kan man återkomma sen som att inget har hänt.
Din hårfärg?
Trefärgad
Vad ska du göra idag?
SOVA
Vad ska du göra i morgon?
Ville sola men kom på att det kanske inte är så stor nytta när jag ändå bara bränner mig och med solskydd så tar det inget alls, såatteee....
Skor du har på dig idag?
Marinblå låga converse. Kan vara mitt bästa converse-köp jag gjort.
Vad sover du i?
I födsloskruden
Något som får dig att mysa till lite?
Myggen som just i detta nu käkar upp mig ger mig verkligen de rätta mys-rysningarna jag är ute efter :)))))))) /brb bada i myggmedel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0