9 juni - dunderklumpiz

2013-06-10 @ 08:29:00
1. I'm drunk, I suppose
 
Har fördrivit denna helgen på detta vis - halvliggande läge och letat/läst på om barnvagnar på nätet, ätit alldeles för mycket Toblerone som vi köpte med oss hem från Danmark och kollat ifatt snart alla avsnitt av Vampire Diaries som jag missat. Länge sen jag hade en hel helg utan något inplanerat, det behövdes!
 
Som ni även ser så börjar Kanonkulan växa till sig lite. Ja den är vit som en tavelkrita men det är resten av kroppen också egentligen - preppade benen med hederlig brun-utan-sol innan vi åkte till Danmark för lite färg vill man ju ha. Har dessvärre bränt mig på axlarna och på bröstet, men det är ju tyvärr standard. Ska dock ta det extra försiktigt denna sommaren, eftersom man lätt får pigmentförändringar i huden när man är preggo om man inte tar det försiktigt i solen. Tar därför blekhet före snygghet och kör på solskydd! Benen är det dock ingen fara med känner jag, får knappt nån färg där ändå och skulle man få nån pigmentfläck där så är det väl inte hela världen. Värre om man får det typ i fejjan som nån annan brun blaffa. Får bada i brun-utan-sol istället.
 
 
[skulle postat detta inlägget igår men då började det åska så fick bli nu istället, hiho]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0