16 maj - drömjävlar

2013-05-16 @ 12:26:00
1. I'm drunk, I suppose
Alltså förstår ni hur JOBBIGT det är att drömma i princip varje natt om att jag kissar?! Det är som att vakna upp ur en mardröm när man måste kasta sig om i sängen och känna efter så man inte gjort ner sig, herregud vad skulle jag göra då?! Kan det ens hända?? Det är ju så sjukt verkliga drömmar med, där jag alltid i nåt sammanhang blir kissnödig = jag sätter mig och kissar någonstans i drömmen. Och så vaknar man mitt i detta med panik och tror det händer på riktigt, fast det har det ju aldrig gjort tack och lov. Så blir det att kuta upp på toaletten istället.
 
Fattar inte, jag har aldrig haft detta problemet tidigare i mitt liv, så det måste ju bero på graviditeten. Hemskt är det, haha!
 


Nu ska jag fixa till mig lite lätt och sen dra till stan för att ha körlektion. Wish me luck hörrni! Har för mig att vi skulle träna lite mer på stadskörning idag och det är rätt kul för då får jag öva på växlingarna och sådär som nog är det som jag har haft mest problem med. Men det går framåt ialla fall! Eftersom jag kört mest i stadstrafik hittills så går väl det bäst nu, men när jag kör med pappa så har det blivit långkörare ut till t.ex Läckeby och Påryd på motorväg och det har jag ju inte tränat på så mycket så där blir det lite svårare att hålla växlingarna mjuka. Pappas bil är lite svårare att köra med än den på körskolan också, så blir lite ryckigare när jag kör med honom - men det har vi snart tränat bort! Känns så oerhört skönt att veta att jag kommer ha det här klart innan bebisen kommer, friheten att kunna ta bilen och storhandla kommer vara magisk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0