2 maj - lé böll

2013-05-02 @ 11:31:00
2. Gravid


Tjosan! Här är jag och den lille bollen, som inte är så liten längre. Bilden togs igår, så v 22+1 alltså. Satan vad snabbt det går nu, jag hinner knappt med själv! Bara en tidsfråga innan jag växt i mina preggobyxor som jag köpte tidigare. Naveln har börjat ömma igen, har även märkt att den har börjat puta ut så en utåtnavel är ju nåt jag lär ha framåt slutet ialla fall! Nåt annat som gör ont är ju titzen också, herretid... I början var det fan hemskt, men sen gick det över - för att komma tillbaka alldeles nyligen.
Den här fjärde förkylningen som jag är inne på nu under detta året måste ju bara bero på graviditeten också och att man har ett sänkt immunförsvar, jag har aldrig i hela mitt liv varit såhär sjuk så ofta! Men senaste förkylningen gick ju över rätt snabbt ändå så jag får hoppas att denna inte blir så långdragen.
 
Mannen har ett par sjukt snygga Humörjeans som han köpte för typ två år sen, jag har varit på och testat dessa tidigare (typ förra året) men då var de ju alldeles för stora. Testade dem igen nu häromdagen bara på skoj, eftersom jag vet att jag gått på mig runt om - och de passade! Halleluja. Har alltså tagit mig friheten att se dessa byxor som mina nu så länge jag kan ha dem. Så skönt att ha på sig annat än leggings hela jävla tiden, haha har verkligen överskridit min gräns för vad som är okej att matcha till leggings. Har aldrig varit förtjust i kombon leggings + kort tröja så man ser hela röven, men ja... Det har jag alltså numera. Typ jätteofta. Läs: varje dag. SÅ JA. JEANS <3333

Kommentarer
Postat av: Miss Naily A Fucking Rockstar!

Nu jävlar börjar det synas! Ser fram imot att följa din graviditet:)

Kul att du kommer i killens brallor, blir lite billigare då.

Kram

2013-05-02 @ 14:23:38
URL: http://www.missnaily.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0