25 maj - uråldrig kärleksförklaring på toapapper

2013-05-25 @ 20:43:41
7. Lite bättre


Kollade lite gamla bilder och hittade den här "lappen" från hösten 2011, eller snarare biten toalettpapper som jag skrev på till mannen. Fisken ska alltså illustrera en gädda, för mannen har kallat mig det sen i början när vi blev tillsammans. Pga att jag tydligen ser ut som en gädda med spetsiga tänder och vidöppen mun när jag sover. Brukar signera mina lappar till honom med en illustrerad gädda.
 
Roligt med detta är att vi var och letade efter nåt i garderoben för några månader sen, och plötsligt hittade mannen den här lappen igen. Så kul att man sparar en bit gammalt toalettpapper bara för nån skrivit på det, haha men jag tyckte det var gulligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0