2 november - puss

2013-11-02 @ 22:51:55
1. I'm drunk, I suppose
Jaha ni, life as småbarnsförälder flyter vidare! Och det blir ju fan bara roligare, herretid att få se det där lilla tandlösa leendet när man tänder sänglampan kl 03:20 då avkomman vill ha mat är ju nåt alldeles extra. Vem var det nu som skrev en bitter kommentar i våras om att det var oroande att jag skulle bli förälder "för jag har sagt innan att jag typ hatar barn"? Well I think I proved you wrong, my dearest friend! Min unge är något i särklass iallafall, så snäll och duktig liten tjej är hon! Fast det är väl för att hon är MIN hihohiha.

Nej nu tror jag den lilla människan har somnat här bredvid mig så tänkte göra detsamma. Kram på er!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0