7 november - znark

2013-11-07 @ 04:52:38
1. I'm drunk, I suppose
sta natten med stickade strumpor - check... Helt sjukt kallt här hemma numera.

Och behöver VERKLIGEN tvätta. Det var lite halvakut redan i förra veckan, men då var bokningssystemet i tvättstugan trasigt så vi tänkte skjuta lite till på det - bara för det fick vi en lapp i brevlådan nu i veckan där det står att man får hämta ut ett sånt där tvättlås på deras huvudkontor, GAAH. Får sätta motor på barnvagnen och en ståbräda till mig.



Kommentarer
Postat av: ellia

äsch bara kasta allt i badkaret, hälla i lite tvättmedel + sköljmedel viva laaa "tvätta like people under 23" style.
kom ihåg att röra runt ibland också ^^

så jävla störande när det blir så. Hade själv tvättid en gång i gamla lägenheten och det var AKUT för jag var inne på typ tredje dagen med att använda den där sortens obekväma porriga trosor som man bara får av vänner på skoj haha och när jag äntligen skulle tvätta så var tvättstugan stängd för någon hade använt blekmedel i maskinerna så ingen kunde tvätta efter det för alla fick bara fläckar på kläderna

2013-11-11 @ 01:33:38
URL: http://www.itsmellslikeemo.blogg.se
Postat av: ellia

..... jag kanske delade med mig liiiiiite för mycket där

Svar: HAHA nejdå jag tycker om när man är öppen med allt, hellre det än nåt annat! XD Mem ja, vi fick till slut en tvättid... men drt var nästan att det blev badkarsvarianten ändå! Var det inte du som diskade i badkaret också btw? Eller var det en kompis til dig? :o
Amanda

2013-11-11 @ 01:34:04
URL: http://www.itsmellslikeemo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0