14 oktober - nattstök

2013-10-14 @ 05:57:55
1. I'm drunk, I suppose
Sitter och försöker få tiden att gå denna grymt tidiga morgon... Joline har varit lite bökig inatt - vaknat jättemånga gånger och egentligen bara grymtat och sparkat och inte kunnat komma till ro. Har försökt allt känns det som... Men efter ett blöjbyte och sen att hon fick komma upp och ligga på mig istället för bredvid verkade göra henne nöjd för jag tror att hon somnat på min axel nu.

Igår kväll (söndag) var Sofie på besök, och därmed har siste man varit och kikat på lilla stumpan! Lite gnäll och skrik var det men hon lugnade ner sig sista stunden innan Sofie skulle gå så hon fick iallafall se lite av hennes charmiga sida, haha.

Idag får vi se vad som väntar. Jag behöver komma ut och gå lite känner jag, och så ska jag nog baka en paj och eventuellt sy ett bebistäcke om jag hinner och orkar. Som jag sagt tidigare; kommer växa fast i soffan snart...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0