16 oktober - "we need to burn his remains!"

2013-10-16 @ 09:22:10
1. I'm drunk, I suppose
Okej, jag har alltså suttit och glott på Supernatural nu i flera veckor, vilket resulterat i att jag börjat nysta i vad som kan tänkas hända sen när jag går och lägger mig - vilket I SIN TUR leder till att jag drömmer massa om serien. Inatt t.ex, så drömde jag att Sam Winchester dog och för att han inte skulle återuppstå så var jag tvungen att salta och bränna hans kvarlevor... Det var känslosamt, HAHA. Aja fick ju stanna kvar med Dean iallafall.

(och för er som inte vet vad det handlar om så är det alltså en serie om två bröder som åker runt i USA i en skitsnygg Chevrolet Impala (dat motorljud <333) och jagar övernaturliga saker. Absolut lika töntigt som det låter.)

Men idag blir det inget sofftittande iallafall, för runt lunch så kommer pappa och farmor hit och umgås med mig och Joline. Tror det blir loppis-kikande, jag är ute efter nåt jag inte vet egentligen. Vet att det ska vara blandade material i gammalt trä, metaller, glas och silver. Får se om jag hittar något av intresse!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0