9 oktober - gamla minnen

2013-10-09 @ 23:37:58
1. I'm drunk, I suppose
Glad i hågen skulle jag koppla in VHS-spelaren i söndags - vilket inte funkade i slutänden skulle det visa sig, då vi inte kunde hitta någon scartsladd. Eller RÄTT scartsladd, snarare. Men så igår hittade jag den lite otippat i köksskåpet (ja jag vet, vem fasen lägger sladdar i köksskåpet? Min sambo tydligen), så nu fick jag igång urtidsmaskinen.

Tyckte till och med att det var så roliga klipp med på hemmavideo-bandet, att jag ringde hit mamma och Mats idag så de kunde få se också. Så nu har vi konstaterat att jag var otroligt tjock som bebis, att i princip alla i släkten har ändrat sig på 20 år, och att båda mina päron hade den bonnigaste dialekten jag någonsin hört. Tur att de la av med den!







Joline med Mats och mormor - får all uppmärksamhet vare sig man vill eller inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0