10 september - bebisbubbla

2013-09-10 @ 14:25:24
1. I'm drunk, I suppose
Får ursäkta bloggpausen som blivit, men som ni säkert förstår så blir det en liten omställning när man får barn.. All tid har alltså gått till henne, och den tiden som man har haft för sig själv får man passa på att sova på eller göra sånt som inte hinns med när man har en spädis fastlimmad under tutten haha! Men nu hade jag lite tid över och ska försöka få upp lite inlägg här i fortsättningen nu, när man fått lite rutiner på vardagen och sådär.
 
Imorgon är det alltså två veckor sen hon föddes, vår fina Joline. Känns ju inte riktigt klokt? Det känns fantastiskt ialla fall, det är så mycket större och roligare än jag någonsin kunde tro - det är verkligen berikande på ett helt annat sätt, svårt som fan att beskriva men det är verkligen bara mysigt. Hon är så himla snäll, hon har inte skrikit fler gånger än man kan räkna på ena handen sen vi kom hem - däremot har hon börjat få lite ont i magen nu, men det är verkligen inga panikskrik i timmar vi pratar om ändå. Hon gnyr och grymtar lite på sin höjd, så det är en väldigt harmonisk liten bebis vi har än så länge!
 
Jag tänkte sätta mig och skriva ihop förlossningsberättelsen någon dag också, men tills vidare så kör jag bara på med inlägg som vanligt.
 

Gosigaste barnet jag sett! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0