23 september - lugn start på veckan

2013-09-23 @ 18:06:52
1. I'm drunk, I suppose
Mätt liten bebis

Det har faktiskt varit en fullspäckad helg, det har varit folk här varje dag! Skönt att kunna bjuda hem lite folk nu när man känner sig lite mer säker i rollen som förälder och dessutom lärt känna sitt barn. Och i torsdags åkte jag och Joline faktiskt in till Kalmar för första gången tillsammans för att hälsa på mormor i Lindsdal, det gick jättebra! I fredags var ju Madde och Lucas här, i lördags kom Viktor och igår var Johanna här några timmar på eftermiddagen för att hälsa på Joline innan hon åker tillbaka till Göteborg.

Så idag kände jag att vi behövde ta det lite lugnt - vi har faktiskt bara legat i soffan och kollat på True Blood. Eller jag har - hon har mest sovit, haha! Det verkar vara bättre med hennes magknip, det kommer och går men det går över rätt snabbt så det är ju skönt! Nu ska jag passa på att laga mat när pyret sover.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0