1 juli - GRATTIS LEFFE

2014-07-01 @ 09:30:19
1. I'm drunk, I suppose
 
Oskarp och något dimmig bild från nyårsafton 09/10
 
 



Topp tre roligaste jag varit med om någonsin
 
 
 
Ytterligare en episk fest hemma hos Malin med burkcider och cigaretter på "ballen"
 
 
Idag fyller en av världens bästa qvinns år. Vilken tur att jag valde BF och inte bageri på gymnasiet som det var tänkt från början - då hade jag förmodligen ALDRIG träffat Johanna, det känns rätt overkligt att tänka så...
Älskade Leif, grattis på din dag. <3 Jag saknar dig sjukligt mycket, det suger att du bor uppe i Göteborg nu - men jag är skitglad att du ändå varit nere och hälsat på så mycket som du faktiskt har gjort. Jag lovar att jag ska se över mina finanser och komma upp och hälsa på dig så fort jag har råd. Tack för att du finns! Som jag skrev på ditt studentkort "Jag hade aldrig överlevt gymnasiet utan dig" och det är helt sant. Så evigt tacksam för att jag träffade dig. <3 HA EN FANTASTISK DAG, min kära Karate-Leif/Mumin/
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0