10 juli - bränt mitt bleka tempel

2014-07-10 @ 19:59:24
1. I'm drunk, I suppose
Idag känns det som att dagen har gått otroligt fort! Vid Joline's eftermiddagsvila så blev jag själv så jääävla trött, la mig ner en stund och tänkte "jag ska bara vila ögonen lite grann" och vips så var klockan jättemycket och det var dags att göra oss iordning, mata barnet och sticka iväg till Kalmar i sommarvärmen. Fruktansvärt hett har det varit idag också. Vi var en runda på stan, gick till jobbet så de fick hälsa på mitt fina lilla barn och så tog jag med mig en laxmacka. Sen var det dags för älsklingen att åka till pappsen :(((((( Buhu.
 
Resten av dagen har bestått av solande på Kalmarsundsparken (fan så skönt det var ändå), en kall dusch när jag kom hem, och nu har jag ätit fruktsallad och glass för det tycker jag att man får festa till det med ibland. Saknar mitt barn jättemycket. JÄTTEJÄTTEMYCKET. Vill ha henne här med mig så jag får gosa och busa. Det suger att man ska behöva vara utan henne, hon har det ju bra såklart men ändå... Älsklingen <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0