10 juli - sommarrrr

2014-07-10 @ 10:06:52
1. I'm drunk, I suppose
 
Så kom värmen och fullkomligt dränkte Sverige i ett hav av svett och högljudda klagosånger om att "DET ÄR FÖR VAAARMT!". Sannerligen. Men man ska ju inte klaga egentligen. Fast det gör jag ändå, för jag är ingen sommarmänniska hur gärna jag än skulle vilja vara det. Jag njuter bara inte av att det är varmt, helst vill jag gärna frysa lite - DÅ är jag tillfredsställd vädermässigt.
 
Men igår bestämde jag mig för att anamma sommaren lite ändå, om inte för min egen skull så åtminstone för Jolines. Man vill ju vara den perfekta modern! Så vi packade ihop oss och åkte ut till mamma i Lindsdal för att spendera dagen där med lite Astrid Lindgren-känsla. Och det var gutt som fan. Mitt bleka tempel fick se sol över hela kroppen för första gången sen 2011 då jag hetssolade inför studenten, och medan mamma vallade min avkomma så klippte jag deras gräsmatta. Sen grillade vi, och åkte hem på kvällen. Dömysigt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0