11 juli - hamnade i brorsans rum

2014-07-11 @ 22:01:22
1. I'm drunk, I suppose
 
 
Sjukligt svettig dag på jobbet idag, och mycket folk! Har klämt i mig en halv våffla pga felbeställning, en laxmacka till lunch med en liten kaka till, druckit cola i pauserna mellan kunder och disk, samt en liten snutt drömtårta. Brukar verkligen inte småäta på jobbet trots att jag jobbar på fik, en macka och vatten är vad jag brukar leva på i vanliga fall. Men idag har det verkligen behövts, det har varit full rulle hela dagen men det gör ju att tiden går fort som fan. 
 
Efter jobbet kände jag inte alls för att åka hem till Nybban. Så jag bestämde mig för att promenera genom stan  hem till far & bror där jag hängt hela kvällen. Blir även att jag stannar här inatt, kändes lite ovärt att åka hem så sent när jag ändå ska tillbaka tidigt imorgon bitti för att jobba.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0