17 juli - mitt i natten

2014-07-17 @ 02:09:11
1. I'm drunk, I suppose
Hängt med Nille hela kvällen och haft det trevligt, min paj blev ju inte så bra vid första anblick MEN den duger i krig. Sitter just nu och funderar på vad jag ska göra imorgon? Är både barnledig och ledig från jobb, vilket inte händer sådär jätteofta numera så tänkte carpa morgondagen så mycket jag kan. Måste verkligen tvätta men det tar så lång TID?! Gah. Har bokat tvättstugan 10-14 imorgon men vill ut till Dalen och sola hos mor, och då är jag inte där förrän på eftermiddagen i så fall... Men frågan är ju om man orkar kliva upp vid 06 för att haffa första tvättpasset? Kan ju tvätta i helgen efter jobbet annars. Hm. Får nog sova på den saken.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0