2 juli - badrumsfixande

2014-07-02 @ 12:15:02
1. I'm drunk, I suppose
 
 
Typ så har det känts varje gång jag kommit hem och sett mina gräsliga tapeter och avsaknad av diverse prylar som jag önskar att jag hade i mitt hem. Hjärnsubstans på väggarna hade verkligen varit att föredra i jämförelse med hur det såg ut i köket.... Så därför har jag har den senaste tiden verkligen gått in för att jag ska trivas här hemma! Jag målade ju om i köket och vardagsrummet för inte så länge sen, och jag kände verkligen att det blev en enorm skillnad bara av det lilla! Men man får ju ta lite i taget när man inte är miljonär.
 
Så nu är det dags för badrummet för det ser fortfarande ut som taget ur en film om en ensam ungkarl utan mål i livet. Tomt och kattsand på golvet, TYP SÅ. Har fyndat en badrumshylla på loppis som jag ska traska iväg ikväll och hämta hem, och nu på dagen ska jag ta med mig barnet och gå en långpromenad bort till ÖoB och köpa en ny toaborste, några fina ljuslyktor och annat småplock som man kan hitta billigt men som gör atmosfären mysigare. Ska även köpa en kattlåda med lucka och tak så att jag slipper ha kattsand över hela jävla golvet, värdelöst att ha en öppen som jag har nu när man har två katter som tror de är mullvadar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0