23 juli - nu jävlar

2014-07-23 @ 07:41:58
1. I'm drunk, I suppose
 
Det är tur att man har händiga vänner när ens egna kunskaper tryter! Efter kattens oväntade självmordsförsök häromdagen så bestämde jag mig för att ta hjälp av nån och näta in balkongen så jag slipper att det händer igen. Nicklas var snabb som fan på att erbjuda sig, så igår åkte vi till Bauhaus och köpte prylar och sen hem till Nybban för att klä in balkongen i hönsnät. Otroligt nöjd och glad är jag! Bjöd på carbonara som tack. Nu fick jag feeling och vill plötsligt fixa min balkong med växter och shit som jag inte alls orkade bry mig om varken förra sommaren eller denna. Ska dock lägga locket på den idén just nu. Snart är ändå sommaren slut (HAHAHA så äre bara slutet av juli....)
 
 
 
Skönt som fan att få det fixat så fort. Behöver inte ens oroa mig för att ha balkongdörren öppen nu! Tack Nicklas för hjälpen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0