27 juli - trött

2014-07-27 @ 21:22:19
1. I'm drunk, I suppose
HELÅ. Det borde vara förbjudet att vara såhär trött som jag är idag. Herregud. Och för att citera min goda vän Frida: "The world is made of warm! Sweating like a quuen".... Det är så förbannat varmt att det faktiskt är jobbigt nu. JO JAG SKREV PRECIS ATT DET ÄR JOBBIGT. Hatar sommaren när den är såhär. Blä. Känns dessutom som att jag inte har gjort annat än ätit idag - har gått loss på lösgodis, yoghurt, avokadosallad och massa smörgåsar för fick nån galen craving på räkost och sånt där fluffigt vitt bröd som jag inte kommer ihåg vad det heter.
 
 
Annat på fronten är att jag imorgon skriver på mitt anställningskontrakt, jag har chockat kommit till insikt med hur mycket man faktiskt kan svettas efter den senaste tidens värmebölja, jag fick eksem bakom örat av mitt korsörhänge så jag har sorgset fått plocka ur det, och så har jag även insett att jag nog kommer leva med ett tragiskt hjärnspöke i resten av mitt liv men det är väl mitt egna fel i slutänden. Nu ska jag nog gå och lägga mig.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0