3 juli - gav efter för shoppingsuget

2014-07-03 @ 22:01:08
1. I'm drunk, I suppose
Har lovat mig själv att inte handla mer nu MEN DET GÅÅÅÅR FUCKING INTE när man råkar gå in i en inredningsbutik med massa fint. Fan. Naturligtvis var det ljuslyktor jag kom hem med... Orkar inte att jag är så efterbliven och ALLTID köper ljusrelaterade inredingsprylar. Aja det var fint iallafall. Så, nu glömmer vi det!
 
I övrigt har jag haft en toppendag med Maddson! Tacos är fan fina grejer. Sen åkte vi på roadtrip, barnet höll sig lika lugn och snäll som alltid och nu har jag bestämt mig för att jag ska gå på älg-safari inom en snar framtid. Gillar älgar. Gillar också det faktum att jag och Madde-kvinnan är lika rödhåriga nu, HAHAHA. Folk tittade lite på oss, det var roligt!
 
 
Snyltade en bild från redhead-sistah
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0