6 juli - söndag

2014-07-06 @ 20:43:11
1. I'm drunk, I suppose
 
Som vanligt när Joline inte är med mig så går dagarna i rasande fart bara för att jag håller mig sysselsatt! Skönt på det sättet för jag slipper sakna min lilla bebis.
 
Igår jobbade jag hela dagen, otroligt lugn dag MEN det är väl förmodligen för att det var väldigt varmt och soligt och då sticker folk till stranden istället för att fika på stan.
Efter jobbet mötte jag upp Sofie, Ante och deras vän Toni och tog en kaffe på Krögers, och efter det sen stack jag till Nille och hade gott häng med bra musik och rödtjut.
Idag har jag hälsat på farmor som har gödat upp mig totalt med soppa, glass, kladdkaka med grädde och köttbullemiddag på det... Jag hann även vila middag där innan jag åkte hem och dammsög, duschade och slutligen landade i soffan där jag sitter nu. Ska avrunda min kväll med choklad på balkongen innan jag går och sover, börjat jobbet vid 07 imorgon!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0