10 juni - lökigt som fän

2014-06-10 @ 22:01:33
1. I'm drunk, I suppose
Skuttade glad i hågen ner till stationen idag bara för att upptäcka att jag kollat fel på buss. Dis idiot hade kollat avgångar FRÅN Kalmar och inte till, som jag skulle.... Haha helvete. Riktigt kass. Så där stod jag vid kl 12 och nästa avgång var inte förrän kl 15. Fick messa Madde och sen traskade jag till Lindex med avkomman och köpte henne en solhatt som hon tydligen hatade för hon tog av den heeela tiden. Kom hursomhelst in till Kalmar tids nog idag, och har haft en jättebra eftermiddag med Madde, med fika och promenad!
 
Men hörrni så varmt det är ändå? Tycker NÅGON att detta är skönt? Inte jag iallafall.
 
 
 
 
Däckad tjej på bussen hem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0