12 juni - spontant

2014-06-12 @ 10:26:22
1. I'm drunk, I suppose
 
Igår var det dags för C att ha avkomman. Så på eftermiddagen drog jag ut till Hansa med Frida för att köpa målarprylar + färg till köket, sen gick vi hem till henne och satte oss och pratade. Sen kände jag bara att vafan, jag skulle komma hem så sent, förmodligen vara trött och därmed skita i att måla på kvällen - så vi fick för oss att vi skulle köra på en spontanutgång! Det var typ vi och alla Kalmars gymnasiestudenter, dvs vi kände oss som riktiga gammeltackor HAHA!
 
Nu ligger jag i Fridas soffa och väntar på att bussen ska gå, ska hem och måla här nu på dagen och sen efter kl 18 nån gång ska jag in igen för då ska jag träffa Frida nr 2!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0