13 juni - blött

2014-06-13 @ 22:16:35
1. I'm drunk, I suppose
Tjoflöjt! Jesus vilken dag. Är helt slut! Det tog fasen på krafterna att vara uppe så sent igår....
 
Regnat i princip hela dagen. Dessutom när jag rensade kattlådan imorse, så ställde jag kattbajspåsen på skohyllan, på mina skor. Ihopknyten osv. ÄNDÅ har "doften" lyckats tränga sig igenom påsen och sätta sig i skorna?! Varför skulle jag ens sätta påsen på mina skor?? ÅÅH. Köpte nya skor i stan idag iallafall, fräsha som fan. Farmor gödade mig med en enorm fika, och när det var dags att gå och möta upp C för att hämta Joline så öppnade sig himlen. Alltså TOTALT jävla monsunregn! Ville ju inte förstöra mina nya skor så bytte tillbaka till kattlådesandalerna, de blev helt sjöblöta innan vi var hemma igen så nu lär de väl inte lukta illa längre åtminstone.
 
Hängde sen hos farmor några timmar i eftermiddag innan vi åkte hem, däckade på soffan i tvä timmar men det blev nästan värre för nu är jag ännu tröttare.... Joline somnade för en stund sen, så jag ska faktiskt också ta och göra det nu. Imorgon ska jag städa på förmiddagen och sen får vi se vad dagen har att erbjuda! FÖRRESTEN, jag har fått en biljävel?! Haha fantastiskt. Min styvpappas pappa (ja, min låtsasfarfar blir det väl eller nåt) känner sig för gammal för att ha kvar sin, så han hade bara sagt att jag kunde få den så han ska väl skriva över den på mig här nu i dagarna. Världens goaste gubbe men världens fulaste bil med världens fulaste lack. Får väl sätta upp ett klistermärke i bakrutan "Det är insidan som räknas".... Bilen står uppe i Västervik så jag får väl ta en dag då jag åker upp dit och hämtar hem den, får se när det blir.
 
 

Bleka små pygméfötter. Blev plötsligt väldigt tydligt att jag brukar brun-utan-sol
 
 
 
Jävligt blött. Men det var kul!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0