13 juni - mitt i natten

2014-06-13 @ 02:24:04
1. I'm drunk, I suppose
Ja asså hörrni, det är inte ofta jag är uppe såhär sent numera. Men jag kom hem sent ikväll för det första - har hängt hos Frida och käkat lasagne. Tidigare idag målade jag första lagret färg på väggarna i köket, sen åkte jag ju iväg och nu när jag kom hem sent så kände jag att jag var tvungen att köra en pensling till så att det hinner torka tills imorn innan Joline kommer hem. Så har jag stått här hela kvällen fast att jag har varit dödstrött, och nu för en stund sen så började jag bli ordentligt snurrig i bollen, kollar klockan och så var den över två! Shit vad tiden har gått. Nu är det iallafall två lager lagda, behöver bara pensla på skarvar och sådär imorgon så får vi se hur det ser ut och om jag behöver göra en pensling till. Jag tycker just nu att det ser helt täckt ut överallt men man vet ju aldrig vad som lyser igenom sen i dagsljus, haha.... Rusta-färgen får iallafall helt klart godkänt! Så nu vågar jag köpa samma färg sen när det är dags för vardagsrummet.
 
Natti natti vänner så hörs vi imorgon!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0