16 juni - jobbish

2014-06-17 @ 00:56:02
1. I'm drunk, I suppose
Asså haha, så händelserik dag! Jobbade mitt första pass för i år, är äntligen tillbaka på älskade Hamnkaféet och det känns fantastiskt roligt! Jag slutade klockan 15:00, och då drog jag hem till min kära mamma där hon och styvfar hade varit barnvakt åt Joline idag. Hade gått jättebra, men det är ju inte så förvånande egentligen med tanke på att hon är den snällaste ungen någonsin!
 
Och kvällen har bestått av lite allt möjligt - lämnade Joline till sin pappa, och sen bjöd mamma & styvfar på kinabuffé. Och resten av kvällen har jag hängt med Nille och bara snackat skit, fick skjuts hem till Nybban nu ikväll - bara det en bilfärd i sig! För det första var det så jäääävla dimmigt, såg inte ett piss. Och sen när vi svänger in på parkeringen hos mig, då kör en jäkla polisbil upp bakom oss, stannar och ba "Godkväll, körkort och nykterhetskontroll!" HAHA hur ofta händer det liksom?! En vanlig måndag, förvisso rätt sent och sen att det är Nybro vi pratar om... Men ändå!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0