17 juni - bästo fyller år idag

2014-06-17 @ 01:25:00
1. I'm drunk, I suppose
 
En av mina bästa vänner fyller fan 23 år idag. Jag har varit en sån usel vän återkommande gånger genom dessa 9 år vi känt varandra, och jag har fan aldrig känt mig mer tacksam över att ha en vän som dig när du bara lägger det bakom dig och så kör vi vidare som att inget har hänt. Världens bästa snubbe är du. Sveriges Corey Taylor. Om jag är Pippi är du Herr Nilsson. Typ så, haha! Lovar att det aldrig ska bli ett sånt här umgängesuppehåll igen som vi haft nu. Har saknat att umgås med dig. Bjuder på en bild från tidernas begynnelse, i början av 2010. Med POOFF-frillan som vi snackade om idag, hahahha!
 
Grattis på din födelsedag, Nisseman! ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0