17 juni - besiktning

2014-06-17 @ 18:04:20
1. I'm drunk, I suppose
 
Följde med mamma idag och besiktigade hennes bil. Vi var skitnervösa innan att den inte skulle gå igenom, och jag fick köra för att jag skulle få lära mig typ så besiktningsmannen trodde ju såklart det var min bil haha.... Sen när han var klar så sträckte han fram nycklarna till mig och sa med glimten i ögat "nu får ni ta bussen hem, hehe" men tack och lov var det bara skämt! Haha den gick igenom felfritt förutom att det var början till rost på bromsbeläggen, tydligen bromsar vi för lite så jag får väl bege mig ut nån dag och bromsa då haha!
 
Sen blev vi pissglada så då drog jag igång Black Sabbath SVINHÖGT och så kidnappade jag med mig mamma ut till Hansa och köpte mera färg till väggarna, så ikväll ska jag måla klart köket så jag kan ta vardagsrummet imorgon! HIHO så pepp!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0