17 juni - så king jag är

2014-06-17 @ 23:22:57
1. I'm drunk, I suppose
Mitt kök kommer bli så förbannat fint och fräscht när det är klart. Det enda negativa med att måla vitt på väggarna i ett kök där övrig interiör som lister och skåpsluckor har några år på nacken, är att färgskillnaden blir så markant. Luckorna är ju förvisso ljusgrå så det spelar inte så stor roll, men helt plötsligt ser kaklet GRÅTT ut också, och det var ju inte riktigt meningen. Får se om jag kan leva med det, annars får jag väl måla om det med eller sätta upp såndär kakeldekor i nån skojig färg!
 
Men fan vad kul det är att pyssla såhär hemma. Skulle på riktigt kunna leva på nudlar i en månad och istället kunna lägga pengar på inredning och andra grejer till att göra om här. Imorgon ska ena vardagsrumsväggen målas i grått, det lär vara det som färgen räcker till gissar jag på. Nästa fondvägg får vänta ett litet tag så jag har koll på cashen! På sikt ska det även målas om i sovrummet men det får jag se när det blir, det känns inte så akut just nu även om det är den tapeten som jag faktiskt avskyr mest med hela denna lägenheten haha! Nej men det ordnar upp sig nu här hemma. Hämtade även hem mitt självporträtt på canvas från mamma idag och hängde upp på väggen i hallen. Klart Kingen ska sitta på väggen i sitt egna hem HÖHÖ.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0