18 juni - vilka är NI ?!

2014-06-18 @ 09:19:00
1. I'm drunk, I suppose
Idag har jag ett sjuuukt späckat schema och kommer inte hinna blogga. Och så satt jag och kikade på min statistik. Jag ska inte komma och påstå att det är jättemånga som läser här, men jag har iallafall ca 30-50 personer som är mig trogna och klickar in här åtminstone en gång om dagen. Antalet sidvisningar är nästan lite mer än det dubbla, vilket betyder att ni faktiskt är många som går in fler gånger och kikar på en dag. Skitkul!
 
Men nu undrar jag ju såklart vilka ni är?! WHO ARE YOU PEOPLE?!
Hur och när hittade ni min blogg?
Vart är ni ifrån?
Och kanske den viktigaste frågan av allt - varför läser ni min blogg?
Vad gillar ni mest och vad gillar ni minst?
Finns det något ni vill se mer eller mindre av?
Tar jag för mycket selfies?! (tror vi alla vet svaret på den frågan HIHU)
 
Och på riktigt nu, snälla svara på detta och lämna en kommentar, jag tycker det är skitspännande! Ni vet ju massor om mig men många av er kanske jag aldrig ens har träffat och därför inte vet ett jack shit about! Och har ni frågor om mig eller bloggen så kan ni ju passa på att ställa dem också så ska jag sammanställa allt i ett inlägg sen efter midsommar!
 
SHOOT!
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Veronica

Tror du redan vet om att jag läser B-) haha

2014-06-18 @ 14:33:38
URL: http://outofview.blogg.se
Postat av: Malin (Bengan) ;)

Hur ska jag annars hålla koll på dig hjärtat ;))

2014-06-18 @ 14:40:58
Postat av: Sofie Tuväng

Jag tittar in då och då när jag ser att du lagt upp en länk på facebook haha ;)

2014-06-19 @ 13:48:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0