19 juni - metal och målarfärg

2014-06-19 @ 12:27:26
1. I'm drunk, I suppose
Det faktum att färgen på vardagsrumsväggen täckte ÄNNU bättre än det vita jag målade i köket var ju bara för fantastiskt. Två lager färg och jag har ett fucking drömvardagsrum, haha! Så igår kom Nille hit och så lyssnade vi på metal och målade klart ena väggen, sen insåg jag att färgen definitivt kommer räcka till motsvarande vägg med så vi gick på den med. Helvete så bra det här blir hörrni! Lovar att lägga upp före/efter-bilder.
 
Idag lyssnar jag på detta som jag fann alldeles nyss, känns som att jag inte har lyssnat på musik på typ två år så det blir jävligt mycket sånt nu. Gillar man ej skrik och gap så bör man inte lyssna på detta. Eller så gör man det och upptäcker att det är fint som fan!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0