2 juni - måndag igen

2014-06-02 @ 11:26:30
1. I'm drunk, I suppose
 
 
Är precis så sömnig idag som jag ser ut på bilden. Vaknade hos Sofie idag eftersom jag missade min buss igår och det blev så sent. Vilken tid hon väckte mig idag? Strax efter 06, haha! Jaja det är ingen big deal, det är ju nästan standard för mig ändå numera men med tanke på att jag bara fick två timmars sömn igår morse efter festligheterna så börjar sömnbristen kännas i skallen nu. Jag bara klev upp, snodde upp håret i någon slarvig tofs och fick sen skjuts in till Kalmar när hon ändå skulle till jobbet. Väl i Kalmar fick jag en käftsmäll i form av TÅGSTREJK, så då fick jag sitta där i över en timme och vänta på en bussjävel istället.
 
Aja jag kom hem iallafall! Har fräschat till mig lite så att man känner sig som människa, men det blir inte många knop idag känner jag. Det blir en tidig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0