25 juni - kalasdag

2014-06-25 @ 20:29:58
1. I'm drunk, I suppose
Har varit på helt sjukt bra humör idag, haha! Eller ja, jag har känt mig bakfull (?!) vilket är jävligt märkligt, men jag somnade sent igår så förmodligen har jag varit trött. Har fumlat massor idag - tappat bestick, sluddrat på orden när jag snackat med kunder, tappat mackor uppochner i smörgåsdisken, snubblat hur många gånger som helst... Ja ni hör ju själva, vet inte vart jag har haft huvudet idag men det har inte varit med iallafall!
 
Sen på eftermiddagen piggnade jag till åtminstone, måste varit laxmackan... För sen har jag varit så jäääävla speedad, och glad! Gick runt hela eftermiddagen och var sådär sprudlande uppåt - jag har sjungt "Happy" och fuldansat till den i köket, jag har varit sådär äckligt övertrevlig mot ALLA kunder, städandet var ett nöje och ja herregud, riktigt överglad med andra ord. Fast det kan ju bero på att jag fick lön idag (mycket mer än jag trodde!), att jag har ett allmänt bra liv just nu och att jag fick hem Joline idag. Bara tanken på att jag skulle få se hennes leende idag och få höra henne babbla sitt nonsens gör en så lycklig i hjärtat <3 Och precis nyss så beställde jag ryggmärket till västen, så nu är den på gång!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0