27 juni - surprise, surprise!

2014-06-27 @ 10:01:14
1. I'm drunk, I suppose
 
 
Jag gav rött en chans till, och tur var väl fan det för jag ÄLSKAR det! Bilden gör dock inte färgen rättvis, det är ännu rödare i verkligheten. Sen att det egentligen var meningen att jag skulle bli blond under gårdagen behöver vi ju inte låtsas om.... HAHAHA. Asså jag har försökt bli blond så många gånger nu på egen hand, det BLIR ändå aldrig som jag vill ha det så nästa gång jag får ett blondin-infall kan vi inte hjälpas åt att påminna mig om då att gå till en jävla FRISÖR?! Bra tack fint. Så igår när det blev gult och ojämnt och allmänt bajsig färg som en - ursäkta mitt fördomsfulla uttryck, men -  hemmablekt förortsmorsa, så slängde jag mig iväg till affären och handlade rött och slängde i. Och så blev det pissbra, satan vad jag är nöjd. Nu måste jag bara skaffa mig en färgbomb i den eldigaste röda nyansen jag kan hitta så att jag kan fortsätta se ut såhär, för rött är ju ett helvete pga färgen "blöder ur" typ direkt och så får man dassigt hår direkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0