3 juni - sitter hemma och ugglar

2014-06-03 @ 14:10:24
1. I'm drunk, I suppose
 
Fick för mig att sy en peplum-topp här idag utav en gammal tisha som bara låg och skräpade. Jag hade ju ändå MVG i syslöjd liksom, så jag gick in för detta med inställningen att jag är Batman själv men det var tydligen inte så längre. Sned blev den, jag lyckades spräcka midjesömmen när jag tog av mig den pga pattarna var i vägen, OCH jag sydde dessutom fel. Kanske borde följt instruktionen istället för att freestyla....
 
Jaja, hade det inte varit för att det är ett skitsnyggt tryck på tröjan så hade jag nog inte orkat fixa till den, men nu känner jag mig tvungen till att göra det. Bättre att gå loss på denna jäveln som jag nästan förstört ändå, så kan jag göra en ny senare när jag bättrat på mitt IQ. Vill ha volangen mer "volangig", vilket den hade blivit - om jag följt instruktionen, hehe....
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0