9 juni - måndag

2014-06-09 @ 10:14:52
1. I'm drunk, I suppose
 
 
Så var helgen slut! Storstädar och möblerar om mitt hem. Lite knepigt när Joline är med, det tar ju lite längre tid och man får pausa för att leka clown, men det går :)
 
Helgen har varit toppen iallafall! I fredags var jag med Sofie på inflyttningsfest och sen på Björn Rosenström, och i lördags hade jag reunion med Nille och Simon efter ett långt umgängesuppehåll. Nu har vi fan lovat att det inte får hända igen att vi slutar umgås! Så mycket som jag skrattat denna helgen asså, haha galet FAST nåt som är ännu galnare är fan alla människor som sagt att jag är snygg?!??! Herregud asså. Sjukt kul! Bara glider fram på mitt snygghetsmoln när jag är ute, haha!
 
Nu sover avkomman så jag ska fortsätta med min städning. Sen ska jag duscha och sen ska jag dra med mig henne ner till affären, alternativt långpromenad till ÖoB om jag känner att vi orkar :)

Kommentarer
Postat av: Cizzi

Du ÄR snygg kvinna! :D

2014-06-09 @ 11:33:55
URL: http://sixxmegapixel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0