12 maj - 50's outfit

2014-05-12 @ 19:36:15
1. I'm drunk, I suppose
 

Så kass kvalité på bilden ändå trots min braiga kamera, men det är så jäääkla dåligt ljus i hallen även om man tänder i taket så vi skyller på det!

Ja alltså jag har nu fått en liten crush på 50-tals retro/vintage/rockabilly-mode, det var nån cool kvinna på Nyhetsmorgon i söndags som var där och lärde programledaren att "walk sassy in heels" och jag blev inspirerad som fan. Man borde gå oftare i klackar! Har ju dock bara antingen "tantpumps" som jag kallar dem med en blygsam klack på 4 cm, eller skyhöga från 12 cm och uppåt. Borde ju ha ett mellanting så man kan öva upp sin gång igen. Var ju längesen som jag rännde runt i dehär mördarklackarna!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0