19 maj - hälsovårdscentralen

2014-05-19 @ 21:19:15
1. I'm drunk, I suppose
I eftermiddags klädde jag på mig pumps och tog barnet med mig ner till Hälsocentralen, Joline's mage är lite knepig. Det kan vara en fas som går över av sig själv när den lille magen vant sig mer vid vanlig mat, men det kan också vara symptom på allergier så därför ringde jag och bokade tid så att vi får undersöka det hela. Så vi gick dit och tog blodprover, inte det lättaste med ett litet knubbigt barn med i princip osynliga ådror i armarna, så sköterskan fick sticka i båda fingrarna flera gånger och pressa riktigt hårt på hennes små händer. Trodde hon skulle bli ledsen, men inte ett ljud gjorde hon ifrån sig! Sen fick hon små plåster på varje finger som jag snabbt fick plocka av sen halvvägs hem för hon höll på att käka upp dem. Jätteduktig liten tjej var hon, och svar får vi först om några veckor.
 
 


Galnaste frillan!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0