21 april - jag är med och tävlar!

2014-05-21 @ 10:21:00
1. I'm drunk, I suppose
En av mina favvisbloggare Bullermamman har nu en tävling där man kan vinna en sånhär fantastiskt fin sittdyna till barnvagnen från Elodie Details i någon av dessa sju färger!

 



Bild lånad av Bullermamman

Jag blev ju eld och lågor här nu på morgonen när jag uppdaterade Instagram och såg att det var tävlingsdags, för jag ÄLSKAR ju Elodie Details och speciellt mönstret "Apple of my eye" (det turkosa med rosa äppleblommor) som finns som mönster på massor av deras produkter! I sanningens namn så har vi faktiskt ingen sittdyna till Joline i hennes vagn idag, jag har tänkt att vi förmodligen klarar oss utan det men om jag ska vara ärlig så har jag faktiskt bara de senaste dagarna här nu funderat allt mer på om vi inte ska ta och skaffa en ändå. Vi har ju Emmaljungas Super Nitro i färgen Anthrazit Leatherette, dvs grå fuskskinn och den känns så jäkla lyxig men jag har upptäckt att den nog är lite opraktisk ändå. Jättelätt att torka av om det kladdas på tyget, men jag har börjat fundera på om ungen inte får lite rumpsvett ändå? HAHA. Men tänk er själva en varm sommardag, sitta i en skinnsoffa. Eller att sätta sig i en varm bil med skinnklädsel där solen legat på. Avskyr skinnsoffor just pga att det blir så jäkla varmt och otäckt, så nu känner jag att det är klart min lilla unge ska ha en sittdyna att sitta på!
 


Bild från Emmaljunga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0