21 maj - jatack

2014-05-21 @ 10:56:12
1. I'm drunk, I suppose


Have2have, 436 kr (just nu, ord. pris 545 kr)
 
 
 
HM, 299 kr
 
 
Jag hittar så mycket snygga skor nu så det är nästan så man gråter blod, för man kan ju inte ruinera sig på skodon liksom. Här har ni två av mina senaste dregelobjekt. Jag vill ha fler ljusa klackar eller åtminstone några med färg, jag har ju i princip bara svarta skor i största allmänhet och jag känner mig mogen för att bryta den trenden nu. I sommar ska jag och världens bästa kusin/vän Hanna åka till Stockholm och secondhandshoppa. Ska leta skor som en idiot då. Sen kanske jag unnar mig ett par nyproducerade också, hehe....
 

Kommentarer
Postat av: nathalié - mamma till charlie <3

Hej hej!

Ville bara tipsa om att jag har en rolig tävling i bloggen! Man kan vinna en valfri vara från Paradiset1. Tävlingen hittar du i menyn till vänster eller här: http://livetomyarp.com/2014/05/14/vinn-en-valfri-vara-fran-paradiset1/

MVH

2014-05-21 @ 13:50:16
URL: http://livetomyarp.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0