21 maj - shopping

2014-05-21 @ 10:04:39
1. I'm drunk, I suppose
Igår tog jag med mig det lilla barnet, och så åkte vi till Kalmar för att möta upp min lilla farmor. Vi kikade runt lite grann, och så köpte hon två klänningar åt mig (bild 1). Snälla, snälla farmor! Finare människa finns inte. Behöver dock byta den svarta till en storlek större, trodde det var en S när jag provade den men tänkte att M förmodligen blir för stort, men såg sen när jag kom hem att det var en XS och då var det ju inte så konstigt att den stramade lite kring boobsen, haha! Farmor har dock kvittot så får möta henne imorgon eller nåt så jag får byta den.



Sen var vi inne på Åhléns också och letade solhatt åt Joline men vi hittade ingen bra, däremot en annan liten vårmössa med små fina hjärtan på som hon fick. Hittade också en liten klänning i samma mönster så den fick också hänga med hem. Sen gick vi hem till farmor och käkade lite och Joline vilade innan vi åkte hem. Vi gick in en sväng på secondhandaffären bara när vi väntade på bussen, och lyckades hitta en jättesöt liten kjol, nya solbrillor och en nylonsjal (YES, förstå hur svårt det är att få tag på dem idag då ingen intresserar sig för såna tunna sjalar längre?), 74 kr gick det kalaset på och det är ju inte illa!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0